Wordtlid.PNG

De oranjevereniging Zetten-Hemmen kan niet zonder haar leden. Onder andere met de contributie van de leden en bijdragen van sponsors kunnen we leuke activiteiten voor Jong en Oud organiseren. Je kunt lid worden door een email te sturen naar info@oranjeverenigingzetten-hemmen.nl. Wij vragen dan een aantal gegevens. Voor 5 euro per jaar bent je al lid, maar een hogere bijdrage mag natuurlijk ook.

VRIJWILLIGERS

Daarnaast kan een vereniging ook niet zonder haar vrijwilligers.

De Oranjevereniging Zetten-Hemmen organiseert meerdere evenementen per jaar, waaronder   seniorenavond, activiteiten rond koningsdag (aubade, fietsoptocht, kleedjesmarkt) samen met 4 mei comité Dodenherdenking en een kinderspellen dag. Voor de organisatie en uitvoering van deze activiteiten hebben wij veel vrijwilligers nodig. Zou jij een aantal uur actief willen zijn voor de Oranjevereniging Zetten-Hemmen? Wij kunnen jouw hulp heel goed gebruiken! Wil je meer informatie of je aanmelden, neem dan contact met ons op!

U kunt contact met ons opnemen door ons een email te sturen naar: info@oranjeverenigingzetten-hemmen.nl

Bellen kan ook naar 0653895426

Postadres: