
27 April 2026 Koningsdag
Beste Zettenaren,
Het was weer relaxte en gezellige dag en de weersgoden waren ons alweer zeer goed gezind. Mag ook wel voor een club die 100 jaar oud is. Van versierdefietsoptocht en Aubade tot het 5X5 voetbal toernooi en de kleedjesmarkt was het een groot feest. De Aubade werd opgeluisterd door een bezoek van de wethouder Evert Westerbeek en natuurlijk door de combi van Scoutingband en Big Band Overbetuwe. Plein 1 cadeauwinkel sponsorde de prijsjes voor de kinderen met de mooiste versierde fietsjes. De kleedjesmarkt was weer goed bezocht en kinderen konden hun lol op met twee draaimolens en luchtkussens. Xanthos was weer aanwezig met de NEVOBO volleybalbus. Maar, de dag is pas geslaagd door de aanwezigheid van de vele bezoekers. Dank hiervoor.




4 mei 2026, herdenking
Hoge opkomst, indrukwekkende toespraak van raadslid Elbert Elbers, mooie gedichten van schoolkinderen en mooie begeleiding door de scoutingband. Weer een geslaagde herdenking. En....net op tijd klaar voor een wolkenbreuk.
Dank ook aan Jochem voor het verzorgen van het geluid en Ewald Sorbi voor het lenen van de stoelen en beschikbaar stellen van de stroom! Fotos, zoals altijd, gemaakt door Kees de Goeij.




Seniorenmiddag 7 juni 2025
De seniorenmiddag in de huiskamer van het ontmoetingscentrum de Loohof, was weer super gezellig! 34 bezoekers hadden een zeer gezellige middag met een muzikaal optreden van "Ander jasje" (https://www.anderjasje.nl/). Na koffie met lekkere eigen gebakken cake, was het meezingen en genieten van de liedjes van Martin van "Ander Jasje". Fotos werden zoals altijd weer gemaakt door onze "hoffotograaf" Kees de Goeij en gelegenheidsfotograaf Paul Bodelier.




16 augustus 2025 Spellenmiddag
Het was een heel bijzondere middag!!! Rond de 150 kinderen die een super leuke middag hadden. Maar ook blije bestuurders van de Oranjevereniging Zetten-Hemmen die door de Loco-Burgemeester Wijnte Hol de Oranje wimpel uitgereikt kregen vanwege het 100 jarig bestaan, met een mooie brief van de Koning erbij! Maar nog mooier, de harde kern van vrijwilligers, clubs en bedrijven waren er weer om er een feest van te maken. Speciale dank aan het HPC college en de concierges Richard en Marcel voor de gastvrijheid.
Fotos zoals altijd door Kees de Goeij.








