27 April Koningsdag

Beste Zettenaren,

Super dat jullie met zovelen aanwezig waren tijdens onze koningsdag activiteiten. Het was weer een perfecte dag met versierde fietsen, Aubade en heel veel activiteiten bij Excelsior. De dag werd opgeluisterd door de Razende reporter van Radio OZH (Ron Vervuurt; http://ronvervuurt.nl/) met live verslagen vanaf het Julianaplein en vanaf het Excelsior terrein waar de kleedjesvrijmarkt supergoed bezocht was. Naast de diverse activiteiten voor kinderen en volwassenen werd er ook goed voor innerlijke mens gezorgd door muffins van Ontmoetingscentrum De Loohof, hamburgers van de Dorpsvereniging Zetten-Hemmen, ijs van Melkveebedrijf Peek en Fokker, Patat van het Frituurtje en drankjes uit de Excelsior Kantine. De kneepjes van het Smeed vak werden gedemonstreerd door Smederij Pronk en de loterij liefhebbers konden hun hart ophalen bij het Lichtspel van de van Lingeschool. De ouderen uit Zetten werden per luxe bus naar Excelsior gebracht door een bus van het ontmoetingscentrum de Loohof. Voor de medische gezondheid werd gezorgd door EHBO Zetten en omstreken. Al met al weer een zeer geslaagde dag. Niet alles liep perfect, soms waren we zelfs iets te snel, maar we leren er elk jaar weer iets bij hetgeen we nodig hebben in ons jubileum jaar 2024! Daar hebben we natuurlijk ook weer ondersteuning voor nodig. Mocht u onze flyers met QR code voor donaties gemist hebben dan kunt u nu rustig op uw gemak een bijdrage overmaken via facebook of website. Alleen met uw steun kunnen we blijven bestaan en gratis activiteiten blijven organiseren. Lid worden kan natuurlijk ok.

4 mei herdenking

Samen met het 4 mei comité Zetten organiseren we de jaarlijkse herdenking bij het vrijheidsmonument in Zetten.

26 augustus Spellenmiddag

100% opkomst bij de kinderspellenmiddag!! 135 kinderen hadden zich opgegeven en ze waren er allemaal. Er was dit jaar zoveel te doen dat bij de oproep voor ijs en Patat, de kinderen gewoon door bleven spelen. Het was een super relaxte sfeer en volop ruimte en tijd voor de kinderen om te spelen.  Er werd genoten van heel veel activiteiten onder toezicht van veel vrijwilligers en onder deskundige begeleiding van de Mobstacle Crew, KV Zetten, Xanthos en Scouting Zetten. Xanthos had zelfs de Volleybal Bus van de Nevobo meegenomen met allerlei spellen om Volleybal onder de aandacht brengen. KV Zetten en de Scouting hebben gedurende de dag een nieuwe generatie korfballers en scouts opgeleid terwijl Nicole van Upstairs Haarmode veel kinderen heeft blij gemaakt met mooie vlechtjes. Petra en Nathalie hebben de bijpassende schmink verzorgd terwijl Anne het geheel compleet maakte met mooi gelakte nagels. Als dat allemaal nog niet genoeg was kon men ook weer tattoos laten zetten bij Jean van Leeuwen. Over de gezondheid van de kinderen werd gewaakt door EHBO Zetten en omstreken. Voor de gezellige muziek was Coen Sipman verantwoordelijk. Onze hoffotograaf, meneer Kees, was verantwoordelijk voor het maken van de foto’s. Heel veel dank gaat natuurlijk uit naar onze sponsoren (Ontmoetingscentrum de Loohof, Wizet, Lions club en Rotary midden-Betuwe, Fysiowell, gemeente Overbetuwe, SV Excelsior), leden van de Oranjevereniging en alle inwoners die ons hebben gesteund via een vrijwillige bijdrage, door het kopen van appelflappen, of via het doneren van Overbetuwe cheques, naar Fun4kids Heteren voor het beschikbaar stellen van spelmateriaal en tent. Heel speciale dank gaat uit naar het HPC college en de 3 conciërges voor het gebruik van het terrein en voor hun hulp bij opbouw en afbreken. Super mannen!! Als laatste willen we onze vrijwilligers bedanken die ons hebben geholpen bij op en afbouw en op de dag zelf. Super. Het kan niet zonder jullie. Kortom, volgend jaar weer!!!

Seniorenmiddag

In de huiskamer van ontmoetingscentrum de Loohof konden 40 senioren genieten van een middag gezelligheid, meezingen, dansen en een lekker hapje en drankje.